Jak zjistím, jestli je můj dům, moje firma v pokrytí LuckyNetu?


- Naše pokrytí pro službu Internet naleznete ZDE. Pokud se nemůžete najít, prosím zavolejte nám na 774 111 515 a my Vaší lokalitu ihned prověříme. Ostatní služby poskytujeme v rámci Jihočeského kraje po domluvě kdekoliv.



Kolik peněz mě bude stát zřízení služby?


- Cenu za zřízení služby lze jen málokdy odhadnout bez osobní konzultace na místě. Počáteční investice za zavedení služby se pro Vás snažíme stlačit na minimum. Přesnou kalkulaci cen Vám ZDARMA sdělíme při technickém šetření, kdy jsme seznámeni s rozsahem prací.

Proč je LuckyNet lepší, než jeho konkurence?


- Jen krátce - upřímné jednání, garance cen a dostupnosti služeb, servis do 6 hodin, VIP servis

Jaký mám použít SMTP server pro odchozí poštu?


- Najdete jej ve Vaší smlouvě v technických parametrech na 4. straně.

Jakou IP adresu si mám nastavit do mého počítače?


- U LuckyNet nepotřebujete znát žádnou IP adresu (jako např. 10.184.11.48). Pokud potřebujete přeinstalovat PC, směle do toho. Pokud zachováte shodnou síťovou kartu, po instalaci operačního systému v nastavení síťové karty nastavte automatické přidělování z DHCP serveru jak pro IP adresu, masku a bránu, tak pro DNS servery. Pokud máte novou síťovou kartu (nový počítač), bude zapotřebí naklonovat původní MAC adresu z původní síťové karty na tu novou. Můžete si také vyžádat naši asistenci u technické podpory, kde Vám změníme v našem systému MAC adresu starou za tu novou. Pokud potřebujete používat střídavě více počítačů, doporučujeme aplikovat router a poté již nebudete nikdy muset řešit problém s MAC adresami.

Mám omezenou službu z důvodu, že jsem nezaplatil. Kdy bude služba opět spuštěna v plné míře?


- Služba bude automaticky spuštěna v den, kdy Vaše platba dorazí v plné výši na náš účet. Pokud se domníváte, že by již platba měla být na našem účtu, ale přesto se služba Internet neobnovila, prosím otevřete si internetový prohlížeč a stiskněte na klávesnici klávesu F5. Pokud nepomůže, zkontrolujte si Vaše platební údaje, jestli jsou správné. Případně kontaktujte naši zákaznickou podporu.