Aktuality aneb nejen dění okolo LuckyNetu:

Navýšení rychlostí připojení k internetu- tarify Level, TOP a OPTIC - 29.12.2017

Tarify u LuckyNet startují na rychlosti 30 Mbit! U tarifů OPTIC se dostanete i na rychlost 512 Mbit! Rychlost jsme automaticky navýšili všem stávajícím zákazníkům. Často se stává, že nestíhají tuto rychlost distribuovat domácí routery. Budete-li chtít, provedeme revizi wifi připojení u vás doma a navrhneme nové technické řešení. V případě, že si námi navržené řešení od nás zakoupíte, provádíme tyto revize zdarma.

OTEVÍRACÍ DOBA 22.12.2017 - 2.1.2018

22.12.2017 - 9:00 - 17:00
23.12.2017 - 1.1.2018 ZAVŘENO
2.1. 2018 - 9:00 - 17:00

Technická podpora v případě nefunkčnosti služeb internetu je dostupná NON-STOP.

Nový Ceník ostatních služeb LuckyNet s.r.o. - 13.9.2017

Aktualizovali jsme ceník našich služeb od 1.10.2017:

Nově jsme do prodeje zařadili výkonnější a kompaktnější řešení lokálních wifi sítí. Rychlost internetu se stále zvyšuje, počet připojených zařízení také, je potřeba též inovovat lokální wifi síť. Máte-li pocit, že Vaše místní wifi není již dostatečně výkonná, umíme navrhnout nová a chytřejší řešení.

Vzhledem ke stoupajícímu množství požadavků jsme zpoplatnili vydávání vyjádření k existenci sítí - 200,- Kč / vyjádření.

Zjednodušili jsme účtování dopravného.

V ostatním zůstává Ceník nezměněn.



OTEVÍRACÍ DOBA 22.12.2016 - 2.1.2016

22.12.2016 - 9:00 - 17:00
23.12.2016 - 1.1.2017 ZAVŘENO
2.1. 2017 - 9:00 - 17:00

Technická podpora v případě nefunkčnosti služeb internetu je dostupná NON-STOP.

OTEVÍRACÍ DOBA 24.12.2015 - 1.1.2016

21.12. 2015 - 9:00 - 17:00
22.12. 2015 - 9:00 - 17:00
23.12. 2015 - 9:00 - 17:00
24.12. 2015 - 3.1. 2016 - ZAVŘENO
4.1. 2016 - 9:00 - 17:00

Technická podpora v případě nefunkčnosti služeb internetu je dostupná NON-STOP.

Rozšíření TV kanálů - IPTV - 12.12.2015

Plánujeme spuštění dalších televizních kanálů. Stávající nabídku, která je zdarma, si budete moci ve vybraných lokalitách rozšířit o placené kanály. O spuštění vás budeme informovat.

Spustili jsme službu LuckyNet MOBIL - 1.12.2015

Nyní si u nás můžete pořídit i mobilní volání. Ceny jsou velmi příznivé, za cenu od 1,20 Kč za minutu se dovoláte do všech mobilních i pevných sítí a SMS pošlete za 1,65 Kč. Měsíční balíčky začínají jsou v cenách 60 Kč, 120 Kč, 240 Kč a 360 Kč. Kompletní ceník naleznete zde: http://www.luckynet.cz/pdf/kompletni_cenik_mobilnich_sluzeb.pdf

Přenos Vašeho stávající telefonního čísla k nám Vám zařídíme ZDARMA. Pro zřízení služby nás prosím kontaktujte na info@luckynet.cz nebo volejte +420 774 111 515.

V roce 2015 navyšujeme všem stávajícím zákazníkům přenosové rychlosti.

- Protože naším cílem je poskytovat kvalitní služby, rozhodli jsme se na všech našich vysílacích bodech navýšit kapacitu přenosových rychlostí. Během celého roku 2015 se rychlosti na bezdrátových technologiích postupně navýší až na rychlosti 30 Mbps a 60 Mbps! Smluvní ceny samozřejmě zachováme.

- V lokalitách, kde poskytujeme připojení na optickém kabelu, poskytujeme rychlosti 256 Mbps a 512 Mbps.

- Jsme rádi, že nám technologie umožňuje tyto změny provést a věříme, že i naším zákazníkům zpříjemníme práci i zábavu na internetu.

Od 8.2.2014 vstupují v platnost nové všeobecné podmínky: Všeobecné podmínky pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb

PF 2014, otevírací doba svátky, nové všeobecné podmínky - 20.12.2013

- Krásné Vánoce a šťastný nový rok 2014 plný úspěchů a splněných přání Vám přeje LuckyNet
- Z důvodu vánočního klidu budeme mít po dobu svátků zavřeno. Činnost technické podpory v případě poruch internetu zůstává nonstop - +420 774 668 686. 23.12.2013 – 1.1.2014 – zavřeno, poté dle klasické otevírací doby
- Vzhledem k novému občanskému zákoníku bude třeba pozměnit všeobecné podmínky pro naše služby. Nové všeobecné podmínky budou na našich webových stránkách zveřejněny v prvním kvartále roku 2014. Informujte se prosím.

Vznik nového mobilního operátora 23.7.2013

Společnost LuckyNet připravuje vznik nového mobilního virtuálního operátora. Můžeme se těšit na velmi nízké ceny za volání a mnohé další. Tímto krokem budeme moci zákazníkovi nabídnout komplexní služby v elektronických komunikacích pod jedním operátorem. Cena za hovorné se bude pohybovat kolem 1,50 Kč / minutu. Uvítáme, jestli projevíte o tuto službu zájem a budete nás o tom informovat.

WEB Tv - červen 2013

RRTV - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání registruje společnost LuckyNet s.r.o. jako provozovatele převzatého rozhlasového a televizního vysílání.
Vysílání bude šířena formou "multicastu" na webovém přohlížeči nebo ve vašich telefonech a tabletech :-), více instrukcí získají zákazníci formou emailové zprávy na emailovou adresu u nás registrovanou.

Vyzvednutí VIP vstupenek do multikina - květen - červenec 2013

Pokud jste splnili podmínky naší soutěže pro stávající zákazníky, byli jste telefonicky informováni a vstupenky si můžete vyzvednout osobně na naší provozovně.
Pro domluvení termínu vyzvednutí se prosím obracejte na email zak.podpora@luckynet.cz nebo telefonicky na +420 774 668 675.

Akce pro stávající zákazníky - 1.1.2013 - 10.1.2013

Soutěžte s LuckyNet s.r.o. a získejte volné vstupenky do multikina. Vyplňte soutěžní formulář zde. Soutěž UKONČENA!

Změna DPH z 20% na 21% od 1. 1. 2013

LuckyNet s.r.o. ponechává stále stejné koncové ceny u tarifů "Level" a "TOP". Své trvalé příkazy k úhradě neměňte! Rozdíl 1% DPH LuckyNet do státní kasy zaplatí za Vás, proto u nás nezaplatíte ani o korunu navíc. Našim zákazníkům počátkem roku 2013 budeme rozesílat elektronicky emaily (na email, který mají uvedený ve smlouvě)s přílohou, kde bude platný daňový doklad od 1. 1. 2013. Pokud si bude zákazník přát daňový doklad originální, je možné si jej u nás na pobočce vyzvednout nebo zaslat klasickou poštou.
U tarifů "GARANT" pro firemní zákazníky zůstane částka bez DPH nezměněna a bude přičtena 21% DPH.
Pro více informací se prosím obracejte na email zak.podpora@luckynet.cz.

Otevírací doba 27. a 28. prosince 2012

Z důvodu vánočního klidu bude po dobu svátků zavřeno. Činnost technické podpory v případě poruch internetu zůstává - +420 774 668 686. Nabereme síly na nové projekty v novém roce 2013 :-)

květen - červen 2012 - navýšení kapacit páteřník linek

V uplynulých měsících květen a červen 2012 jsme postupně upgradovali všechny naše hlavní páteřní linky a navýšili kapacity přenosových rychlostí do internetu. Děkujeme za pochopení drobných výpadků na naší síti, které s tímto úzce souvisely. Práce budou v menším rozsahu probíhat i v následujícím měsíci červenec 2012, kdy proběhnou zásadní upgrady pro lokality: Včelná, Homole, Srubec a jejich přilehlé lokality. Jsme rádi, že našim klientům můžeme dopřát opět vyšší komfort!

24.8.2011 - LuckyNet s.r.o. získává ochrannou známku

LuckyNet s.r.o. dnem zápisu 24.8.2011 získává ochrannou známku schválenou Úřadem průmyslového vlastnictví pro tyto značky: LuckyNet®, luckynet® a logo společnosti. Ochranné známky jsou platné od 31.3.2011. Vlastník ochranné známky má výlučné právo užívat ochrannou známku ve spojení s výrobky nebo službami, pro něž je chráněna. Ochranná známka nesmí být užívána v obchodním styku bez předchozího souhlasu jejího vlastníka! Ostatní práva vyplývají ze zákona 441/2003 Sb.

9.8.2011 - LuckyNet připojuje Český Krumlov a okolí

Nově pokrýváme Český Krumlov a jeho přilehlé okolí. Naše zákazníky informujeme pomocí akčních letáků se zaváděcí akcí. Noví zákazníci mohou v případě zájmu kontaktovat obchodní oddělení na +420 774 111 515. Těšíme se na dobrou spolupráci.

14.5.2011 - všeobecné podmínky

Upozorňujeme na nové všeobecné podmínky pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb společností LuckyNet s.r.o., konkrétně služby Poskytování přístupu do sítě Internet. Zákazník má právo vypovědět smlouvu bez sankce, pokud s novými Všeobecnými podmínkami nesouhlasí do 30 dní od zveřejnění nových všeobecných podmínek. Více informací naleznete v nových všeobecných podmínkách.

8.4.2011 - nevyžádaná pošta - SPAM

Prosíme zákazníky, respektive majitele počítačů a jiných zařízení, která připojují do sítě LuckyNet, aby dbali zvýšené opatrnosti na svůj zabezpečovací systém. Váš počítač může být napaden a mohou z něj nekontrolovaně odcházet data ve formě SPAMu. Toto může vést k zahlcování mailserverů, a tyto servery poté blokují příchozí poštu od nás ze sítě. Následně se musejí promazávat tzv. blacklisty, aby bylo provoz obnoven. Zákazníci, kteří nebudou dbát našich upozornění formou SMS nebo e-mailem, budou bohužel zablokováni, protože provozem své přípojky poškozují ostatní účastníky. Více informací získáte na tech.podpora@luckynet.cz a více informací o SPAMu získáte na: http://cs.wikipedia.org/wiki/Spam

26.3.2011 - změna trhu s operátory

V minulosti došlo na našem trhu k odkupu několika značek a spotřebitelé jsou tímto neprávem klamáni. Cítíme za důležité svým zákazníkům sdělit, že jako jedni z mála odoláme a nedovolíme odkup našich zákazníků, tzn. LuckyNet s.r.o. zůstane vždy LuckyNet s.r.o. a nenechá za sebe jednat konkurenčního poskytovatele.

26.3.2009 - Upozorňujeme naše uživatele na množící se případy phishingu.

Co je to phishing? Jde o podvodný způsob, jak získat přístupová hesla nebo jiné citlivé informace uživatelů. Jak se útočníci mohou dostat k mým údajům? Princip phishingu je jednoduchý. Útočník vám zašle e-mail, který se tváří jako zpráva z důvěryhodného zdroje - banky nebo třeba internetového obchodu. V něm uživatele požádá, aby z nějakého důvodu zaslal svá přístupová hesla nebo číslo platební karty. Většinou se nedá na první pohled odhalit, že je e-mail zfalšovaný. Vypadá totiž jako e-maily, které vám banka posílá a může přijít z důvěryhodně vypadající adresy. Útočník také může nalákat uživatele na webové stránky, které vypadají jako stránky jeho banky - to se zřejmě stalo např. v případě Komerční banky. Jak se proti phishingu bránit? Obrana proti phishingu spočívá především v dodržování bezpečnostních pravidel na internetu. 1) Aktuálnost operačního systému 2) Používat antivirový program 3) Neotvírat přílohy z nedůvěryhodných zdrojů 4) E-mailem nikdy nesdělovat čísla účtů, čísla kreditních karet, PIN nebo heslo ke schránce atp.

10.3.2008 - Policie jde už i po privátních ftp, milión za sdílení.

Policie ČR navázala minulý týden na prosincovou akci „Premiéra“, ve které uvízlo 7 pachatelů a 3 z nich skončili ve vazbě. Po premiéře následuje „Repríza“, což bylo označení nové zátahu na ftp servery provozující pirátskou činnost. Tentokrát bylo provedeno 6 domovních prohlídek a zadrženy 4 podezřelé osoby. V informaci České protipirátské unie, která k nám o víkendu dorazila do schránky, se pak ještě dozvídáme o povinnosti uhradit poškozeným 1,2 miliónu korun za nelegální šíření skladeb, filmů i software, kterou uložil krajský soud v Brně pirátu z Třebíče. Více na http://www.cdr.cz/a/23794

05.06.2007 - Nová bublina O2.

A máme tady další reklamní bublinu od našeho kyslíkového dominantního operátora O2 kde se plně uplatňuje "reklamština" Blamáž aneb klamavá reklama! Reklamovat v TV internet za 179,- je sice hezká věc, ale jaksi O2 zapomíná ukázat v TV reklamě opačnou stranu mince, která říká že za tuto cenu se připojíte pouze na 120minut za měsíc :-) To je opravdu směšná nabídka a navíc s paušálem za pevnou linku místo reklamovaných 179,- rovných 534,- Další minutky připojení navíc zaplatí zákazník cenou 1.19,- /minutu a rovnou v 30-ti minutových blocích!! Měsíčně vás pak tato služba může vyjít až na 2 149 Kč s DPH. Slušná odchylka od reklamního spotu. Tuto informaci se ale už dozvíte pouze z malých písmenek psaných nenápadnou šedou barvou na jejich webu.

4.1.2007 - Problém s povolením umístění antény na střechu.

Pokud máte problémy se spoluobčany, kteří vám nechtějí povolit např. montáž antény na střechu vašeho paneláku či bytového domu, zkuste se podívat na výtah zákona č.151/2000 Sb. o telekomunikacích, ze dne 16. května 2000. § 91 odst. 6 (6) Vlastník domu, bytu nebo nebytových prostor je povinen umožnit uživatelům tohoto domu, bytu nebo nebytových prostor příjem rozhlasového a televizního vysílání provozovatelů ze zákona za podmínky, že v místě příjmu je signál přiměřené kvality. Dále je povinen umožnit zřízení vnitřního telekomunikačního rozvodu, včetně koncového bodu. Dojde-li mezi vlastníkem domu, bytu nebo nebytových prostor a uživateli tohoto domu, bytu nebo nebytových prostor ke sporu o rozsahu této povinnosti, rozhodne obecný stavební úřad. Výklad §91 odst. 6 Ustanovení ukládá vlastníkovi domu, bytu či nebytového prostoru povinnost umožnit zřízení vnitřního telekomunikačního rozvodu, včetně koncového bodu. V případě, že tento vlastník neumožní uživateli domu, bytu či nebytového prostoru zřízení vnitřního telekomunikačního rozvodu, včetně koncového bodu v potřebném rozsahu, vydá obecný stavební úřad na základě žádosti tohoto uživatele (popřípadě vlastníka) správní rozhodnutí, ve kterém stanoví, v jakém rozsahu je vlastník domu, bytu či nebytových prostor povinen umožnit zřízení vnitřního telekomunikačního rozvodu, včetně koncového bodu. Toto správní řízení neupravuje stavební zákon. Jde o řízení „svého druhu“, které bude vedeno podle ustanovení správního úřadu, přičemž řízení je zahájeno dnem podání příslušné žádosti. V žádosti musí být mj. uveden požadovaný (potřebný) rozsah oprávnění. Tím není dotčen postup provozovatele VTS podle §91 odst. 3, který je nezávislý na případném řízení podle §91 odst. 6 TZ. Základní pojmy: (komentář k §2 odst. 1) 1. Telekomunikačním zařízením se rozumí technické zařízení, včetně vedení, pro vysílání, přenos, směrování, spojování a příjem informací prostřednictvím elektromagnetických vln. 2. Telekomunikační sítí se rozumí funkčně propojený soubor telekomunikačních zařízení k přepravě informací mezi koncovými body této sítě nebo soubor rádiových zařízení k přepravě informací nebo jejich vzájemná kombinace. 3. Veřejnou telekomunikační sítí se rozumí síť, která má být podle licence nebo generální licence využita zcela nebo zčásti pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb, včetně telekomunikační sítě určené výhradně k jednosměrnému šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení. 4. Rozhraním veřejné telekomunikační sítě se rozumí a) koncový bod sítě, který je fyzickým spojovacím bodem, ve kterém je uživateli telekomunikační služby poskytován přístup k veřejné telekomunikační síti, b) rozhraní pro propojování veřejných telekomunikačních sítí, nebo c) rozhraní v prostoru specifikující rádiové prostředí mezi rádiovými zařízeními, v souladu s jejich technickými specifikacemi (koncový bod mobilní sítě). Druhy a charakteristiku koncových bodů a rozhraní stanoví prováděcí předpis. 5. Telekomunikační službou se rozumí služba, jejíž poskytování spočívá zcela nebo zčásti v přepravě nebo směrování informací telekomunikačními sítěmi třetím osobám. Touto službou je i pronájem telekomunikačních okruhů. Za telekomunikační službu se nepovažuje přepojení (přesměrování) hovoru tísňového volání na jiné pracoviště základní složky integrovaného záchranného systému, které je kompetentní k jeho odbavení. 6. Veřejnou telekomunikační službou se rozumí telekomunikační služba, z jejíhož poskytování není předem vyloučen žádný zájemce o její využití. 7. Veřejnou telefonní službou se rozumí veřejná telekomunikační služba spočívající v přepravě nebo směrování mluvené řeči v reálném čase mezi koncovými body veřejné telekomunikační sítě, která umožňuje každému uživateli používat zařízení připojené k takovému koncovému bodu za účelem komunikace s jiným uživatelem, jehož zařízení je připojené k jinému koncovému bodu. 8. Uživatelem telekomunikační služby se rozumí fyzická osoba nebo právnická osoba, které je poskytována telekomunikační služba. 9. Účastníkem se rozumí uživatel telekomunikační služby, který je s jejím poskytovatelem ve smluvním vztahu. 10. Tísňovým voláním se rozumí bezplatná volba čísel, která jsou stanovena v číslovacím plánu a uvedena v telefonních seznamech a která je nutno pro záchranu lidských životů, zdraví nebo majetku zpřístupnit. 11. Radiokomunikační službou se rozumí telekomunikační činnost, která spočívá v přenosu, vysílání nebo příjmu informací prostřednictvím rádiových vln. 12. Rádiovými vlnami se rozumí elektromagnetické vlny o kmitočtech od 9 kHz do 3 000 GHz, jež se šíří prostorem bez jakéhokoli vedení. 13. Veřejnou pevnou telekomunikační sítí se rozumí veřejná telekomunikační síť, jejíž koncové body mají pevnou v čase se neměnící geografickou polohu. 14. Telekomunikačním okruhem se rozumí soubor telekomunikačních zařízení, který zajišťuje přenos informací mezi rozhraními telekomunikačního okruhu a který nezahrnuje přepojovací funkce ovládané uživatelem. Tento soubor může zahrnovat i zařízení, která umožňují pružné užívání kmitočtového pásma okruhu, popřípadě směrování a řízení provozu. 15. Rušením se rozumí nežádoucí účinek elektromagnetické energie, který může negativně ovlivnit funkci telekomunikačních zařízení, popřípadě kvalitu telekomunikačních služeb. 16. Propojením se rozumí fyzické a logické spojení telekomunikačních sítí využívaných poskytovateli telekomunikačních služeb umožňující uživatelům jednoho poskytovatele telekomunikačních služeb komunikovat s uživateli téhož nebo jiného poskytovatele telekomunikačních služeb nebo za účelem umožnění přístupu ke službám poskytovaným jiným poskytovatelem telekomunikačních služeb. Telekomunikační služby mohou být poskytovány poskytovateli telekomunikačních služeb, kteří se propojují, nebo jinými poskytovateli telekomunikačních služeb, kteří mají přístup k telekomunikační síti. 17. Připojením se rozumí fyzické a logické připojení telekomunikačního zařízení k rozhraní veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě za účelem využívání nebo poskytování telekomunikačních služeb. 18. Držitelem licence s výrazným podílem na trhu se rozumí pro účely tohoto zákona subjekt, který má oprávnění k provozování veřejných telefonních sítí anebo k poskytování veřejné telefonní služby a který má nejméně dvaceti pěti procentní podíl z relevantního trhu v geografické oblasti, ve které má právo provozovat činnost. Podíl se stanoví z rozdílu výnosů za veřejnou telefonní službu, včetně výnosů z propojování, a nákladů na propojení hrazených jiným poskytovatelům veřejné telefonní služby. Český telekomunikační úřad může stanovit jiný procentní podíl na základě posouzení schopnosti držitele licence ovlivnit podmínky trhu, jeho objemu tržeb a schopnosti zajištění finančních zdrojů nebo zkušenosti s provozováním veřejných telefonních sítí, s poskytováním veřejné telefonní služby nebo veřejné telekomunikační služby pronájmu telekomunikačních okruhů. Obdobně se postupuje při stanovení povinnosti subjektu poskytovat veřejnou telekomunikační službu formou pronájmu telekomunikačních okruhů. 19. Regulací se rozumí usměrňování telekomunikačních činností a vztahů podle tohoto zákona a v jeho mezích, za účelem dosažení a udržení konkurenčního prostředí, ochrany telekomunikačního trhu, včetně ochrany uživatelů telekomunikačních služeb, regulačním orgánem vydáváním opatření, která jsou závazná pro provozovatele telekomunikačních zařízení a sítí a pro poskytovatele telekomunikačních služeb a která jsou zveřejňována v Telekomunikačním věstníku. Dále k regulaci náleží též sledování plnění stanovených podmínek (a to i výkonem kontroly) a udržování stavu dosaženého podle těchto podmínek.

12.09.2006 - O2 v reklamách neříká ALE...

Ve svých reklamách na internet uvádí náš nejsilnější operátor na trhu O2 různá zajímavá čísla co se rychlostí a cen týče. ALE všechno má svá "ale" jak si například člověk, který není připojený k internetu zjistí, že nabízená rychlost 2048kbps/128kbps za 474,81Kč (+ paušál za pevnou linku.403,41Kč dohromady tedy 878,22Kč) má takzvanou agregaci 1:50? To se totiž z reklamy vyčíst nedá a zjistí to zákazník buď tak že se koukne na detailní podmínky na WEBu O2 (jak ale když nemá internet) a nebo až si službu objedná. Agregace znamená že se o tuto rychlost můžete dělit až s 50-ti zákazníky! Další věcí kterou v reklamě nelze nalézt je tzv. FUP neboli Fair User Policy tento výraz znamená že pokud stáhnete objem dat 3GB v daném měsíci se nedostanete na rychlost vyšší než 64/64kbps !!! Proč toto firma O2 dělá? Asi proto že v České republice je největší počet zákazníků připojených k internetu technologií Wi-Fi v přepočtu na velikost území a to z celé Evropy! Toto značně krátí zisky molocha O2. Firma jenž si může dovolit takovou masivní reklamu a ještě propagovat zavádějící údaje je svým způsobem podrazem na případné zákazníky.